Nuffnang

Jom Join..

PHEW....BLOG INI TELAH DIBUKA SEBANYAK…

Takziah Buat Keluarga PakLah Ali (x-UtmKL abe)

Sumber: the Star

Sumber: Borneo Paper

Petikan dari Berita Harian:
Sebuyau: Tiga penumpang helikopter, termasuk seorang wanita hilang selepas bertindak nekad terjun sebelum pesawat itu terhempas di muara Sungai Lupar-Sungai Lingga di Bahagian Sri Aman, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 9.30 pagi, juruterbang berbangsa Jerman, Rico Stiger, 35, bagaimanapun diselamatkan nelayan setelah hanyut, kira-kira empat jam.

Tiga penumpang itu ialah, Peter Atoh Mayau, 53 (jurutera kanan), Henry Loh, 40 (arkitek) dan Siti Khuzaimah Anwar, 26 (juruukur bahan).

Tiga pegawai Sebiro Holdings itu menaiki helikopter berkenaan untuk meninjau projek di Nanga Merit, Kapit.

Pesuruhjaya Polis Sarawak, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani, berkata helikopter jenis Eurocopter model Dauphin 2 milik Sebiro Holdings berlepas dari landasan syarikat itu di Jalan Tun Jugah, Kuching pada jam 8.57 pagi.

Katanya, helikopter itu dipercayai berdepan cuaca buruk sebelum juruterbang memaklumkan menara kawalan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching (LTAK) bagi pendaratan cemas.


p/s: Salam takziah dan Al-fatihah kpd Siti Khuzaimah.... semoga Allah merahmati roh Allahyarhamah di bulan Ramadhan yang mulia....Aminnn Ya Rabb....Lah Ali, sabar bro...Allah lebih sayangkannya...byk2 berdoa..


Sumber: bharian.com & thestar.com 

No comments:

Post a Comment

Post Menarik yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...